22 november 2007

kusin vitamin

Stolta Pappaorna med sina soner!!
Teodor, hugges kusin

I dag har Hugges kusin Teodor och hans Mamma och pappa varit här på middag, farmor Milou var här oxå..Hon är så stolt över sina barnbarn..


Jag bjöd på lasange..mycket gott om jag få säga det själv!! Vi tog mycket fina kort i dag på gossarna..så roligat att få träffa kalles lilla krabat..han är i alla fall 1 år i december, så det var ju först gången vi träffade Teo..Det fanns mycket drag från Alvin sidan..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va?! Har Callä också fått en bebis? Med vem och när?
Fint kort iallafall :)

Unknown sa...

Konstigt att det inte gåra att kommentera som vanligt här.. Surt!
Det jag skulle säga var att jag tycker att det uppdateras väääldigt dåligt här ;)

Emelie sa...

JApp, kalle är pappa till teo..och hans mamma är sabbe, Teo fyller år den 22 dec.

Emelie sa...

sorry,, jag ska bli bättre på det!!