26 januari 2008

baby simmet!!

Min lilla älsklings Hugo har varit på sitt baby sim i dag. Han riktigt älskade det. Det går bara bättre och bättre för var gång tycker jag. Men det jag tycker är jobbigt det är att man blir så stressade innan simmet. Helst ska ju barnen vara utvilade och mätta inna det går ner i vattnet, Det känns som det årkar mest då! Man vill ju få ut så mycket som möjligt av badet!


från det till ett annat:

Jag har fyllt år, jag fyllde i torsdags, jag fick 10 röda och rosa rosor av Arvid och Hugo, så gulliga mina grabbar, TACKAR!
Av min Mamma fick jag en locktång, och en blå skål! Tackar!
Av min Pappa, ett Pressent kort till en klippning! Tackar!
Men ärligt talat så tyckte jag inte det känndes som att jag fyllt år, det betyder inte lika mycket för än längre om det gjorde förr. Då var det ju den störrsta dagen på hela året!! Nu tyckte jag att det var som vilken dag som, är det för att man har blivit Vuxen och Mamma, att mam har något att bry sig mera om än sig själv, som sitt lilla barn!! Jag själv får ju liksom komma i andra hand känns det som, men jag tror att sådant ändras med tiden ju äldre Lilla Hugo blir!!

Inga kommentarer: