14 oktober 2008

Ett jävla tag sedan

Det var ett jävla tag sedan jag sätt här och skrev till något.
Jag har mått skit i ca 3 veckprs tid här nu. Mått illa och spytt och men gris. Det är våran lilla knodd som gör sig på mind där inne. Men från och med i går så har jag börjat med Postafen (åksjuketabletter) de funkar super bra. Jag mår kanon....
det har inte hänt så mycket kul i vårat liv just nu. ljunghäll ska varsla 100 st av sina, så min lilla gubbe hängen lite löst...så vi är sjukt tacksamma för att vi inte har köpt hus...TACK och LOV för det...
Om det nu blir så att han får gå, så får väl vi söka oss till jobben i stället, igenom en flytt!!!!
I dag ska jag ta tag i hemma syslor, jag har liksom inte fixat det nu på tre veckor..men i dag både känner jag för det och måste...
nu tycker vist hugge att jag är super tråkig som sitter här...det blir att leka lite med honom här nu, tills han behagar att knoppa in!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min gubbe hänger också löst. :( Jävla skitljunghälls!

Emelie sa...

skit ställe!!!