02 december 2008

Linköping

I går var jag hugo, Carro och Milo i LInköping och gjorde ikanohuset. JAg hittade två jul klappar till Hugge, En till Arvid och kläder till Hugge. Som vanligt fick Mamma inte något, VArför är det alltid så??
Lunchen av njöt vi på Mac doncan. MEn inna vi gick dit så sprang vi på Carro från Kisa, hon gick i Carro Lundbergs klass. Så hon sällskapade oss på lunchen. Mycket trevligt!!!
Sedan var det dax för ikea..JAg hittade ljus och lite annat smått och gott!!!
Carro köpte inte något, den ända hon skulle ha var slut..

Så i dag ska Hugo och Jag packa in oss i bilen och åka på Öppet hus i Frödinge, pyssla, sjunga och leka!!! Mys dag!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Nu när jag läser här så kan jag sakna min mammaledighet. Men bara liiite :)
Vi har ju faktiskt haft riktigt skojj!

Emelie sa...

super kul har vi haft, hade varit as tråkigt utan dig, under mamma ledigheten!!