26 februari 2009

plastad froté/små handukar

Tacka vet jag, Plastad froté och små handukar. nu när hugge har maginflensa, så går tvätt maskinen på hög varv. Jag har tvättat hans snutte filt som han inte kan ara utan 3 gånger redan i dag + en gång i natt.
Nu flyttade vi in hans säng till oss, så vi kan hjälpa honom i natt. Netten tills i dag så satt han och jag vakna mellan 00 till 3.00 i soffan och kollade på tv, och spydde om vart annat, sedan vi 3.00 somnade lilleman av ren ut mattning...sedan här under dagen så har han bara haft dérrare, men pricis innan vi kulle till att äta middag, så spydde han ner golvet!!
Men vi hoppas för honoms skull att han han får en lugn natt..tycker så synd om min lilla grabb..jag skulle gärna vara sjuk i hans ställe..inte lätt detta..hoppas vi "över lever natten""

3 kommentarer:

Anonym sa...

ni stackare. vi hade spysjuka innan jul alla fem, Bobban börjde sedan tog ungarna vid med ett dygns mellanrum och sist jag men då var ju Bobban på benen igen som tur var. JAA det går åt frotté i massor men det suger bra som tur är.Hoppas bara att inte du blir sjuk. saknade er på sången men är glad att ni inte kom nu när jag läst vad ni gör om nätterna.hoppas han mår bättre snart.

Unknown sa...

Usch då! Hugo har verkligen haft otur med en massa olika sjukdomar den senaste tiden, värre än en dagisunge ;)
Hoppas att han mår bättre snart och att ni klarar er!
Kram

Emelie sa...

Nu ligger vi alla, Huge är något bättre, jag låg i natt och arvid ligger nu..fy fan..önskar inte min värsta ovän detta!!