09 juli 2009

Ska försöka.........

Nu hinner jag skriva några rader..
Här hemma rullar livet på..Byter ca 1000 blöjor om dagen..och när jag inte gör det så söver jag barn eller ammar..så ser vår vardag ut typ..vist är det mysigt..JAg älskar det!! (föutom bajs blöjorna)...men men
I tisdags var vi en tripp till kålomrden med mina systrar och pojkvän..mycket trevligt..Men på väg hem flippade Meya ut och skrek som en stuken gris..så jag fick ta loss henne på E4 och försöka trösta henne..nästa stop blev hos Arvids bror i rimforsa..och yterligare ett i gullringen..men väl hemma..så blev det sängen för 2 små trötta kottar..

I Lördags var vi kisa på 30 fest..hur trevligt som helst..Tackar för det!!

I dag ska vi på barn kalas till gullringen..Muxmux fyller 1 år..lunch och tåra blir det där..
och till helgen blir det grilla med fin fina vänner..Maj, Hencke och kidsen...längtar...hoppas på lite alkohol intag...men tyvärr inte för mig...längtar till november då jag planerar att inte amma mer..men mne vi får se vad lill fisen säger om det!!

Inga kommentarer: