10 juli 2008

Jag antar utmaningen!!

Genom Yennas blogg blev jag Så jag antog din utmaningen med en gång!!

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Det var sommarlovet till 9:an, så det var väl så Helen, Jossan, jag och Therese drog runt och var fulla, hihi, Sedan hängde jag än del i västervik (tror jag).


2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
* Sola
* Leka med Hugo
* Träffa syster
* 18 års kalas vid stugan
* Mysa med Arvid


3. Godis jag gillar?Ljus mjölkchoklad är absoluta favvisen och rött godis. Blir mest popcorn eller chips, om det räknas.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?Kanske inte är så svårt att lista ut? Jag skulle helt klart göra mej och hela min familj skuldfri, samma svar som Yenna, Hatar skulder!!Bygga mig ett hus, göra mina nära och kära skuldfria och säkra deras framtid.Bara njuta av livet och hålla på med det man tycker om!!

5. Städer som jag bott i? Vimmerby (?!)

Jag skickar denna utmaning vidare till: Annsofi, Marlene och Josse

Inga kommentarer: