09 april 2009

Förlossningen

I dag håll vi på att få åka till Västervik..Jag fick den där värken på högersidan i dag igen. Så vi 12 ringde jag hem Arvid och Förlossningen ville ha ner oss under eftermiddagen för kontroll, så inget var fel..så jag ringde Hugo Mormor och bestämde tid...när hon skulle vara här!!
MEn sedan framår 13.00 så var det som att vända på en tvärhand..hade inte onte längte..så hhimla skönt!! Så jag ringde ner igen..och då sa de att vi kunde gott vara kvar hemma om jag kännde så...så det bestämde vi oss för att vara...
Men min syster är beck upp om värken skulle komma tillbaka!!!
Man jag har där emot svullnad som små prinskorvar om mina fingrar..inte så kul och inte så skönt!!
Så nu får vi hoppas att natten blir lugn och skön!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Usch vad jobbigt!
Men om inte jag mins fel så hade du väl ont i din högersida när du väntade Hugge också?
Eller var det jag som hade..? Ha ha, jag mins bara nåt om nån högersida ;)

Emelie sa...

MM, det var nog lite onte på höger sidan då med..men denna värk är som smärta..det gör riktigt onte..jag kan liksom inte hantera den..rätt jobbigt..skönt bara att det släppte efter..så vi slapp att åka ner!!

Unknown sa...

Ja, det kändes lite bekant det där med högersidan.. Men verkligen skönt att det släppte! Undra vad det är som gör så himlans ont!?
Inte långt kvar nu ju, hi hi :)
Jag och Viggo kommer att komma illa kvickt när den lill* är ute. Så fort familjen är nöjda, ja då står vi där och vill in och snuffa bebbe :)