01 april 2009

Vad säger skrönorna?

Pojke Flicka Hugo Minstingen

Pigmentrand: Lång tydlig rand Ingen rand alls Tydlig rand Ingen rand än i allfall!!
Magens form: Toppig Rundad Toppig Rundad
Hjärtljud: Under 140 slag/min Över 140 slag/min Runt 140slag/min Runt 140slag/min
Blödande tandkött: Lite Mycket Lite Mycket
Halsbränna: Mycket Lite Mycket Lite
Håret på benen: Som vanligt Växer fortare Som vanligt Som vanligt
Naveln putar: Sent Tidigt Tidigt Tidigt
Mamma sugen på: Sött Surt - -
Illamående: Lite Mycket Lite Mycket
Mammas vårtgård: Suddig Starkt avgränsad - -
Ring i snöre över magen: Pendlande Cirklande Pendel Cirklande
Babyn ligger: Högt Lågt Högt Lågt
Babyn sparkar: Mycket Lite mindre mycket Lite mindre
Babyn hickar: Lite Mycket Mycket Lite
Mammans skönhet under graviditeten:
Pojkar: då Bibehållen mamma sin skönhet
Flickan: tar mammans skönhet
Hugo: vidbehåll jag min hy, inga finnar!
Mistingen: Finnar!

4 kommentarer:

Anna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anna sa...

har ni tagit reda på vad det är??

Emelie sa...

Nopp...vi har bara tankar och spekulationer om vad det är!

Unknown sa...

Jag tror det blir en tjejja :)