14 januari 2010

God morgon

Jag känner mig utsövd i dag..och det är jätte skönt.
I natt var lillan super duktig, hon har sovit i sin säng och i hennes rum hela natten. Duktig flicka!

Deras magar fortsätter att krongla, ingen höjdare att byta ca 6 bajs blöjor om dagen..lite less på skiten!
Men vilket konstigt ljud jag hör från lek rummet, det är vist någon som står ocg tar i, det ljudaet har jag ju inte hört så mycket denna vecka, då är jag uppe i två skit blöjor denna morron, och mer lär det att bli!
I dag känner jag för att umgås och drika kaffe, så kidsen får leka lite! vi får se vad som hittas på! Längtar tills frödigen drar i gång i gen!

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag hade gärna kommit ut och druckit kaffe med dej fast utan barn. Synd bara att dina barn är sjuka, jag är livrädd för magsjuka!