13 januari 2010

UT med det gamla och...

In med det nya..
Fick lite tid och lust att fixa till bloggen lite..och så bra det blev.
Här hemma är det sjukstuga. Arvid är dunder förkyld och barnen är super lösa i magen, en släng av maginflensa tror jag, det har ingen vidare aptit heller!
i Går var vi Västervik och fixade lite ärende, bytte kökfläkten på elgiganten, bytte in glov som blivit kvar och så köpte jag mig skor..älskar skor!
Sedan ahr vi ett par ärende in till stan i dag, reklamera vagn, banken, intersport!

Nu har jag fått sug till att blogga en stund igen..så snart kommer det bilder från vårat hus oxå! som jag lovade tidigare!

Ha det så bra

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jättefint har du fått det :)
Å jag håller tummarna även denna gång att ditt bloggande ska hålla i sej ;)
Kram

Emelie sa...

Hoppsa hoppas