30 december 2007

Dax att uppdatera lite.

Julen har varit kanon bra, mycket mys och trevligt folk att umgås med.
VÅRAN JULGRAN!!


Jag fick ett guldhalsband av Arvid, som är ett hjärt och står prinsessan på, det är så fint, blev super glad för det!


Hugo var nog den som fick mest i år. kläder, leksaker, gosedjur, bok, skallror, tofflor, tutte, tuttband, bitringar, talrik och bestik, mm


MAMMAS OCH PAPPAS TOMTE

Julen har varit jätte bra i alla fall, tack alla som har gjort den bra!!

Just nu är hela lilla familjen förkylda..så vi får se vad som händer till nyår, vi kanske bara är hemma och äter lite gott och ser på raketerna.

Jag måste berätta om klumpedunsen Emelie i går. Jag skulle hella upp kokande vatten i från vatten kokaren till en termos och jag mitt ägg häller det på min hand i stället, så jag skollande mig rätt så mycket, min tumme är jätte röd!!

Inga kommentarer: