07 december 2007

sover

Nu ligger min lilla familj och sover, alla utom jag. Arvid inne på soffan och Hugo ut i köket på ett täcke. Jag skulle behöva sova jag med, men jag sitter och väntar på att mäklaren ska ringa, spända på resultatet!!

I dag har jag varit lite ned stämd. Visa saker här i livet gör mig ned stämd, som vädret, trötthet, mm. Men det räker med att jag tittar på min lilla prins, så blir jag genast på bra humör, Hugo och Arvid är de som betyder mest för mig, dom jag bryr mig allra mest om. Ni är mitt liv och glädje!!

Jag ser så mycket fram i mot din dop dag min lilla groda, så du kan inte ana, En stor dag för Mamma och pappa, när deras Groda ska döpas!!

Jag har planerat det mesta nu, så allt är fix och färdigt, Min mamma håller på att sy på Hugos dop klänning, hoppas den blir fin. Det är en sådan klänning vi ska ha till alla barnbarnen på min sida sedan när det kommer en efter än.

-Hoppas på många kusiner till Hugge!!

- Mina älsklings pojkar!!

Inga kommentarer: