12 december 2007

rök



Det har nu i flera veckors tid bara vält in cigg rök i från våran öppna spis. Ventelation och fläkt system gå i hop dar någons stans.
Så nu i dag var jag trött på all passiv rökning, så jag ringde grammen under och frågade om hon rökte under sin fläkt. Men hon sa att hon innte gjorde der, utan ute på trappen. Det vet jag ju att hon gör, men jag tänkt jag måste kolla i alla fall. Men sedan jag ringt har jag ej kännt ett dug, så man vet ju aldrig.
Jag vill liksom inte att våran Hugo ska få sådant skit i lungorna, lilla Grodan!!


I går så ringde Bosse präst, och sa att vi fick inte döpa Hugo i krykan pågrund av att golvet ska bytas, så vi får döpa honom inne i församlingshemmet, fan det är vist inte meningen att han ska döpas i en kyrka. Jag är så trött på allt vad dop hete så fy, Här tänkte jag vara ute i god tid och fixa och dona, så blir det bara skit av det!

I dag kommer Mamma, Tommy och Elin på besök, de ville hälsa på Hugo, var så länge sedan se såg honom!

Inga kommentarer: