13 maj 2008

Solen skiner...

I dag med..men det är inte lika varmt som det varit dagarna innan. I dag blir det Mammaträff hos Carina. Det kommer en kvinna dit och ska sälja tappervur saker till oss. Jag har tänkt jag ska köpa Hugo en ny pipmugg. Jag sitter även här och tänker om jag ska packa in barnet i bilen och åka in till stan nu först, för att kolla dop prissent till william och kolla efter en ny flaska till Hugge. Men jag har inte bestämt mig än..
Just nu ligger prinsen och sover så söt i sin säng..mitt söt!! Här hemma är det bara full rulle hela dagen, han lägger i vag i all fart..han ska på och pilla på allt med..kolla och spana in varje lite pryl..Det är en sådan frihet att kunna krypa, det riktigt syns på honom att han bara älskar det. Till han kommer till en trösker, då blir det lite gråt och envis som han är så kommer han över efter ett tag..

Inga kommentarer: