25 augusti 2008

Kul jul

Denna månad kom vist alla tråkiga utgifter. Snacka om att det har hoppat sig för oss denna månad. Typ lagar bilen för en siso där 4000/5000 tusen..kul..en Bensin räkning efter sommarens turer på 4500..jag trodde att jag skulle svimma när jag öppnade bensin räkningen. I vanligt fall ligger den på 1500..jag höll på att DÖD!!!!
men men vi ska nog klara detta oxå..det så alltid att leva snålt..om man bara vill..
Eller så går det att göra som Jenna och James, " sälja av sina möbler för att ha råd att bo" hehehe...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hahahha :)

Anonym sa...

Hej, skulle bara tala om att babysången i Södra Vi börjar på torsdag nästa vecka (v36) kl.09.30 till 11.00. Misstänker att ni också fått ett brev om alla tider men för säkerhets skull drog jag dem här. Hoppas allt är bra med er! Kram