18 augusti 2008

Styrt upp saker..

I dag gick jag ett ärende på banken. Jag skulle fixa så ett av våra konton blev ett sparnade konto. som man bara får ta ut i från 4 gången räntefritt. Men så strulade tanten till det lite och råkade ta bort en autigiro betalning på detta konto, i stället för att hon skulle flyttat det över till ett annat. Så det var lite ringa och fixa innan hon rättade till det. Typist när man får finngrarna ur och göra en sådan sak, så strular det till sig.
Sedan har jag ringt och kollat telia digital tv, när i från vi får det, jag har ju liksom ingen lust att betala dubbel, både telia och boxer, men telia hade i glömt att skriva från och med datum, så hade jag inte ringt och kollat upp detta i dag så hade vi betalat dubbelt. lite tur då!!!!!
Så har jag beställt tid för bilen på verkstaden, behöver fixa blinkernglasen fram, och så är det ett miss ljud från vänster fram..satans bil, det är så tråkigt att läggar pengarna på bilen, men ett måste i bland.
Så jag känner att jag har tagit tag i lite aker i dag SKÖNT!!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du är duktig du :)

Emelie sa...

Tackar för komplimangen, den lever jag länge på :)!!!du är super duktig själv med!!!