17 augusti 2008

Middag

I kväll, är mamma och min sykon här. Mamma här här och stå i köket och lagar till en god middag, medans syster Elin, underhåller och syselsätter Hugge. Hur skönt som helst. Jag kröp undan och satte mig här, kännde vist att jag behövde det. Dessa dagar när han har varit sjuk har varit hur intensiva som helst. Det har tagit musten ur mig. Men så är det ju, - Det är ju bara MAMMA som gäller när man är sjuk, i alla fall i Hugos fall.
Just nu spelar Arvid fotbolls match. I detta skit väder. Undra hur det går?
Jag säger bara det, fy fasiken vilket skit väder det är..önskar det skulle bli uppehåll, jag tycker inte om när det bara öser ner regn hela dagen!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Travis blir också lika mammasjuk, så jag förstår det. Skönt att bli uppassad emellanåt. Det mår en bra av. Måste bara kommentera den nya designen på din blogg, den är kanonfin! Kram

Emelie sa...

Tack, det var kul att du gillade den, alltid kul med lite komplimanger för det man gör!!