22 september 2008

hela veckan framåt

Nu är det Måndags igen, och hela veckan framför sig. Just nu knoppar Hugge i sin säng och jag håller på att förbereda lunchen..potatis och fiskpinnar..
Vi hoppas att vi hinner med ut, när Astrid och martina skulle ut..men det är inte troligt, i går som Hugo till Halv 2. Det är just då som de ska ut!!
Annas i dag har det varit lugnt..lika grått som alla andra dagar, jag är så jävla trött på dessa grå dagar, så fy..
Jag längtar tills den 24/10 när vi ska på UL och fastställa veckan på graviditeten..JAg vill vet nu!!
JAg har redan fått en lite kula, jag upplever att det syns mycket tidigare denna gå än när jag skulle ha Hugo!! det säger att det gör det med andra barnet!!
Jag känner varken av illamående ller trötthet..så himla skönt, jag mår prima....

1 kommentar:

Angelica Gunnarsson sa...

Man får gratulera så mkt! Hoppas att allt går bra... Kramiz Ankan