10 september 2008

Knop

Nu måster jag försöka knopa i hop ett inlägg, det var ett tag sedan. Det blie vist bara minder och mindre tid vid datorn. Hugo sover ju bara en gång på dagen nu mera och då ska man hinna med att göra så mycket, diska, tvätt, blogga, vika kläder och städa...Hinner inte riktigt känner jag.
Ja, då har ju tisdagen varit. Min älskade "man" inte än men snart! la sig på knä i tisdags morrse och frågade om jag ville gifta sig med honom. Så underbart..Ja det vill jag skrek jag!!
Så vi får se när det blir.
På måndag är det en stor dag, då ska jag på jobb intrevjuv, som skolassitent! 75%..hoppas på jobb!! Det händer mycket i vårat liv just nu, allt tycks komma på en gång..men men det är bara att ta en dag i taget.............
I morron är det babysång här i Södra vi, ska nog gå dit en sväng tror jag!!!

Inga kommentarer: