15 september 2008

Lite.......

Det känns som det är lite blogg torka här just nu. Men vad fasiken..jag har vist ingen fantasi.
Det har hänt mycket nytt i min lila sons liv sedan i Lördags:
  • Klappa händer
  • Vinka
  • Gå två steg
  • Släppa och stå själv jätte mycket
  • hålla välling flaskan själv

Snacka om att han har gjort fram steg. Han har varit rätt lugn med sin utveckling nu en perjod, och så bara pack så, kom allt på en gång..hur kul som helst.

I dag har jag varit på jobb interjuv. Det var ruggit nervist, efter samtalet hade jag behövt på två stora badlakan för att torka bort lökarna under armarna. Det satt 6 st peroner och grillade sönder mig totalt..De berättade att vi var 6 st som ska få komma på intejuv, vi vill vet hur det går..så nu får man gå lite i väntans tider, lixom!!!

Inga kommentarer: