18 januari 2009

Sammanfattning av år 08

Januari:
6: Alvin mästerskap i Bords hocky
24: Jag fyllde 24
29: Jag skulle ha tatuerat mig, men avbokade!

Februari:
2: Hugos Dop
6: Hugo 4 månader
13: Magsjuk

Mars:
6: Hugo 5 månader
13: Pappa fyllde 49 år
22: påsk lunch hos mamma!

April:
6: Hugo 6 månader
8: Arvids och min 7 års dag
30: valbors firande i storebro

Maj:
4: Hugo lärde sig att krypa.
5: alexandra fyllde 22 år
31: Williams dop

Juni:
1: Konfermation för kusin
5: student för kusin i Hultsfred
5: Mamma fyllde år

Juli:
19: elin fyllde 18 år

Augusti:
31: Håkan fyllde år

September:
4 Mattias fyllde 17 år
9: vår förlovningsdag
9: Arvid friade till mig
9: vi fick reda på att vi väntade tillökning
28: Milou fyllde år

Oktober:
5: Hugos 1 års kalas
6: Hugo 1 år
10: Oscar fyllde 28 år
30: arvid fyllde 26 år

November:
3: Hugos namsdag

December:
13: lucia i vimmerby kyrka
17: Ul
18: åkte vi till Sälen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej1 Hur fick du in den där nedräkningen med din bebis? Jag har också blogspot. tacksam för hjälp. MVH Hanna

Emelie sa...

Ja du, jag gick in på den hemsidan som står. Sedan fick man skriva i BF datum, sedan var det bara att följa instruktionerna, det fanns tror jag en flik, som hette typ skicka till blogspot, eller om det bara fanns deras ikon, som man kunde klicka på, kankse inte mycket till hjälp, men men, lycka till!