08 januari 2009

skriva några rader

Jag har inte haft någon lust att blogga nu på en sund. Men i kväll kände jag det att jag ska försöka skriva ihop något.
I dag har julen åkt ut. Riktigt skönt, jag började bli trött på kulorna och allt de röda..och så hade granen blivit så ful.
Så nu är det fint här hemma igen!
I går var jag på MVC, och allt såg jätte bra ut, det ända var att det är dax för järn tabletter, inte lika kul, mne mne, ett måste, det är ingen höjdare att vara så här trött som jag är nu.
Annsofi och travis har varit här och fikat och lek en sväng i dag, super trevligt,
Vi bestämde att vi skulle ta och äta ihop någon helg fram över, ska vi äta här, blir det planka, helt klart!!
I morron kommer Viggo och Jennifer, ska bli trevligt, vi hoppas att det går bättre i morron, nu då när Hugge är på hemma plan...håll tummarna!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för idag! Måste helt klart göras om, killarna verkar funka bra ihop ju. Planka låter smaskigt :-)
Ha en fin kväll nu!

Emelie sa...

Det gick super bra med grabbarna i dag, de lekte jätte bra..ha en fin kväll ni med!!