12 mars 2010

sova och åka vagn:)

Nu sover kidsen, äntligen sonen hade behövt sova för ca en timme sedan med tanke på hans feber. men jag fick packa i honom i sin vagn och köra lite, han har en viss tendens till att bli över aktiv när han har feber.
Meya var oxå lite gnällig så det blev att packa i henne i vagen oxå och dra lite. så nu sover de som små änglar.
I morron kommer min "nya" vagn, så jag äntligen han packa i de i vagnen och gå en runda igen! behöver röra på mig!
jag sålde ju vår andra syskonvagn, för att jag ansåg att man inte behövde ha en sådan dyr vagn här på landendet bara för att man ska kunna komma ut och gå lite. I morron kommer det hem en svart brio hem, som kommerar att funka skit bra till sitt syfte. Att mamma ska kunna gå ut i det fina vädret och gå!!!

Inga kommentarer: