17 mars 2010

samami, öppet hus, BVC

Salami, ja det nya pålägget här hemma. Snacka om att det går varmt här på Arvids och mina smörgåsar. Ett riktigt dunder pålägg, ur gott!!



Går dagen var kidsen och jag i frödinge på öppet hus! vi gjorde krasse gubber, tyvärr har jag glömt den stackars gubben i bilen, så jag tror inte så mycket på någon krasse där, fryser gör han nog med!
Jag hade med kameran i går för att knappa några fina nya bilder på de små oc´h deras vänner, men icke kamrans minneskort var låst. Jag svängde in till Expert, de fixade de på ett litet kick, sedt satt en knapp på själva minnes kortet. Så nu funkar det igen!!
Efter det så stannande jag en super snabbis i min systers nya lägenhet, var tvungen att se hur den ser ut ju! mysigt, blir jätte bra när det blir klart! Vi hann även med en sväng till BVC, för vägning och mätning på gulletussan, hela 9700 g och 74 lång!! hon läg helt enligt sina kurvor!!

Inga kommentarer: