11 mars 2010

SON

I dag har min älskade son varit så trotsig, ledsen och arg, herre min skapare, han har haft riktiga utbrott, skrikit och varit ledsen mellan 12 och halv 3, till sist somnade han av utmattning i vår säng i en bok..Lilla gubben..snacka om att han har det tufft nu.
Mamma började sätta hårt mot hårt i dag, å det tog hus i helvete..
Inget daltande med mat och matning, vill han inte ha mat när den är på bordet, och skit i det vänta tills nästa måla..!!!
Så skulle vi gå ut, hade varit ute i ca 10 min och han började gråta och skrika att han skulle in, men NEJ, vi ska vara ute och leka nu, å herre gud han var så arg på mig. JAg försökte att få med honom i leken men icke han stog och skrek vid dörren och skulle in...
De små barnen...de tror att de vet sitt eget bästa, snacka om att de bra har JAGET i huvudet runt 2½, 3 år...

Inga kommentarer: