02 november 2008

Dagens lista

ALLMÄNT...

Namn: Emelie Anna Christine
Piercingar: ja, i naveln.
Tatueringar: NEJ, men jag vill!
Längd: 161 cm
Skostorlek: 38
Hårfärg: Brun
Är du kär i någon: OJA, Min Arvid!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nopp
Tänker du på självmord: NEJ
Tycker andra att du är attraktiv: Jag hoppas en gör det i alla fall!
Vilket shampoo använder du: Clarasil (eller hur det stavas)
Vilken parfym använder du: Adiddas
Vad är du rädd för: DEt är inte så mycket, men i så fall hundar jag inte känner!
Gillar du att tvätta: i balnd!
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja.

SENASTE...
Film du hyrde: Ireen Huss
Senaste film du köpte:Kommer inte ihåg
Låten du lyssnade på: Mora träsk
Låten du hade på hjärnan: Kommer inte ihåg!
Låten du laddade ner: Kommer inte ihåg
Personen du ringde: Syster Alex
TV program du tittade på: Stjärnor på is
Personen du tänkte på: Hugo

FAVORIT...
Mat: Plankstek
Låt: Oj, vet inte.
Sak att göra: Grilla korv
Sport: Haha, inte min grej.
Dryck: Mjälk
Kläder: Vantar
Film: sex and the city
Bil: Saab 95
Gånger du varit kär: Ordentligt bara en gång
Gånger ditt hjärta brustit: Brustit vet jag inte
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet ej
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ett par
Ärr du har på kroppen: Inga

SENASTE...
Bok du läste: Gravid
Personen du fick mail av: Reklam
Personen du fick brev av: Försäkringskassan
Personen du fick sms av: marlene
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår på dagen

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Gått tipspromenad
Var det kul: mmm
Hur tidigt stiger du upp: 6
Gillar du att slåss: Nej, verkligen inte
Vad ska du göra ikväll: Slappa
Är du seriös: Ja,
Vad är du allergisk mot: ingenting
Var har du ont: ryggen
Använder du hårspray: Ja
Kan du stå på händer: Nej
Favorit serie: Andra avenyn

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: På vissa saker, ja
Är du glad nu: Ja
Var du glad igår: Ja, största delen av tiden
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Det som jag känner igen
Stockholm är: huvudstaden
Göteborg är: där ligger Lisseberg
Kan du sjunga: Nej
Mer värt än guld: Min familj
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: En paradis ö
MycketSparar till: den tillökningn i maj, så vår andra knodd kommer
Pålägg som gäller: Skinka
Dagens dryck: Mjölk

Inga kommentarer: