18 november 2008

sätta i halsen

I går var vi och åt lunch i stan. Vi bestämde oss för att äta pizza. Hugo han åt och mummsade. Efter en stund ser jag att han sitter med vid öppen mun och drar efter luft..HAn får inte fram ett ljud, inte äns en hostning..HAn kastar mig upp och sliter upp ungen och får bunkar honom ett par gånger riktigt kraftigt i ryggen..
- och då släpper det!!
HAn börjar ill gråta,,JAg andas ut, fy fasiken vilken upplevelse..hur jobbigt som helst, jag bara ryser när jag tänker på det!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så gjorde Linus med ett äpple när vi var i spanien när han fyllde 1 år. Han blev helt prickig på hela överkroppen, halsen och ansiktet prickarna satt kvar nästan en hel vecka. men jag trodde han skulle dö i mina armar innan äpplebiten släppte jag höll honom i benen och bara skakade honom innan han fick upp biten