03 november 2008

Lista!

Klädsel
Vad har du på dig idag: ett par Jeans och en vit tröja,gröna trosor och en svart BH
Vad använder du just nu för skor: Just nu? Jag har bara på mig ett par Raggisar
Favoritfärg på kläder: Svart är i allmänt snyggt.
Senaste
Person som Sov i din säng:Arvid
Du pratade med: Jennifer
Du delade en drink med: JAg är gravid så jag driker inte drinkar just nu:)
Du gick på bio med: hmm....Arvid
Du gick på stan med: Min lilla syster Elin
Skällde på dig: Min lilla syster Alexandra
Senaste
Låt du hörde: Är du vaken Lars
Mat du åt: Öhhh...Frulle
Kram: Av arvid
Puss: Av Arvid
Fest: Oj, det var ett tag sedan sist.
Känslan: "jag har ont i magen"
Ilska: Igår när min syster gapade på mig
Resa: I somras till Öland
Glädje: Att Hugo ska få ett syskon
Dröm: VEt inte
Boken du läste: GRavid
Personen du träffade: Min Familj.
Personen du pratade i telefon med: Det var nog Johanna.
Personen du fick sms av: MAjA
Gången du åt en 7-eleven korv: gillar inte korv så mycket
Gången du var utomhus: Idag när jag gick till affären
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: i Går
Saken du köpte: Majälk, frallor
Om dig
Namn: Emelie
Ålder: 24
Smeknamn: HAr inget
Syskon: två små systerasyster och en lillebror.
Sysselsättning: MAmma ledig
Dåliga egenskaper: Trött just nu (mycket)
Linje/klass: på gymnasiet gick jag Handel
Hårfärg: brun
Ögonfärg: Grön/blå
Skostorlek: 38

Senaste
Väska: Den senaste var skötväskan
Skor: svarta stövlar
Byxor: Jeans
Jacka: Vinter jacka
Klänning: En grön och svart rutig tunika
Tröja: snygga!
Kjol: Mammakjol
Linne: något JC linne
Lotion: Body butter
Smycken: halsband
Lipgloss: HAr inget
Ansiktscreme: Någon ny utan med olja

4 kommentarer:

Unknown sa...

På allvar så blev jag lite lätt förvirrad när jag läste om din ålder.. Visst i katten är vi väl 24 år? Du vet ju hur snurrig jag är och nu fick jag verkligen tänka efter!!

Emelie sa...

Å nej HAhaha, jag skrev vist fel!!

Marlene =) sa...

Hej! DU har en utmaning att hämta på min bloggsida. kram Marlene

Unknown sa...

Haha, jag tänkte nästan det :D