03 november 2008

Fika

I dag kommer mamma gruppen hit på lite Fika, dom var så sugna på att se hur vi bor, så nu tyckte de att det var dax. Inte mig emot, så kl 13.00 kommer de.
Hugo ligger på uteplatsen och sover som en lite gris. Han sover hur bra som helst ute nu när det är minus grader..han ligger där helt nerbäddad så han knappt ses honom, lilla nallebjörnen!!
Frisk luft är alldrig fel.
Snart ska jag ta tag i att dam suga hallen, jag har ett helt grus tag där just nu..och så ska jag gå bort och slänga in en tvätt..det är lika bra..för tvätt finns det alltid, de spelar ingen roll hur mycket man än tvättar, den där jävla korgen är alltid full i alla fall..nej nu ska jag göra något åt det i stället för att sitta här och gnälla på att den är full........så tvättar dax!!

Inga kommentarer: