09 april 2008

Jag dör

När tar det slut, Jag orkar inte med, tror inte Hugo orkar mera heller. Vi måste få sova hela familjen. Hugo är super orolig om nättrena. Först sover han i 4 timmar i sträck, sedan efter det så vaknar han en gång i timmen fram tills kl är 3.30 för så vill han ha sitt morron mål, sedan sover han hur lugnt som helst...Men det är på tok förlite somn både för Hugo, Arvid och mig..Jag håller på att ge upp. Men sedan tänker man efter att det kan man ju inte..det är bara att hänga i och se glad ut - Så säger alla andra människor, så är det och ha barn, och den klyrsan hatar jag..Vist jag förstår att det är så här att ha barn. Men bara för att man tycker att det är jobbigt just nu, så önskar man absolut inte bort Hugo...Han är vårat allt... Man är ju liksom inte mer än människa. Det finns alltid en gräns och den känns som om den är nådd för länge sedan...

Just nu ligger han i sin vagn och snusar, tack och lov för vagnen och ute plats..han sover bra i alla fall ut...han behöver ju sin dags sömn gubben!!
Min teori varför han har så svårt att komma till ro och sova är, en utvecklings fas. Det händer så mycket just nu, försöker krypa, lära sig sitta..mm...och så vill han kolla så man är kvar, närheten..

Inga kommentarer: