16 april 2008

så ska man blogga lite då!

I dag känner jag vist inte för att blogga, Men jag känner att jag ändå måste skriva ett par rader för att göra det..
Jag hjälpte kalle i dag med Försäkringskassan. - Jag bara älska deras telefon köer, - DU HAR !146 platsen i kön, 15 minuters vänte tid..jippy..men va fasen det var bara att bita i hop och hänga kvar.
Läste vist att det var rlera av mina bloggare som varait i Försäkringskassans telefon kö, kul va?
Nog om det, jag hjälpte i alla fall Kalle med det jag kunde hjälpa honom med, så nu ligger bollen hos Teos mamma, att fixa vidare..
Sedan var vi en sväng inne på MM och kollade soffa åt kalle, han hittade en super snygg, han kände väl nästan att han ville köpa det, han skulle bara tänka en stund.
Sedan tänkte vi att vi skulle ta våra killar och gå ut och gå, till en lekpark, men så kom REGNET..jippy..va glad man belv då!! not!!
I kväll blir det hocky för hela slanten. Mammas gubbe kommer hit och ska kolla det med Arvid medans mor och jag ska promenera, om regnet har slutat svala då!!

Kusinerna Teo & Hugo

6 kommentarer:

Unknown sa...

Jag hatar försäkringskassan

Anonym sa...

vem är Theos mamma?

Unknown sa...

Jobbigt att behöva vara anonym för att fråga en sådan sak.. Hahaaa

Emelie sa...

Hon kallas för Sabbe...

Emelie sa...

MM, Hata Försäkringskassan..ska vi bilda klubb..hihihi!!

Emelie sa...

Nyfiken vem du är som frågade vad Teos mamma heter??..