23 april 2008

Lite blogg torka, men men

Här kommer det i alla fall ett inlägg. I går var Hugo och jag och hälsade på fam. Palmgård. Vi åt lunch i hop och sedan åkte vi ner till Hultsfred. Kollade lite på ISIS, för det 50% på allt. Jag hittade 2 par jeans och en blus, Arvid fick en tröja. Lilleman fick inte någontion, för ovanlighetens skull. Han fick i stället saker i måndags. Jag var förbi Briobutiken och köpte Visan lull tassar, en mobil till vagen, nappflaska, nattlampa.
I alla fall jag blev super jag av att JAG hittade mig lite kläder, det känns som det var år och dagar sedan jag köpte mig något.

Vi har varit och tittat på en ny lägenhete, som vi ska få svar på dig om vi får. Vi hoppas, alla fördelar väger över att vi ska flytta:
den nya lägenheten:

  • Badkar
  • egen gräsmatta
  • altan
  • stor tvättsluga
  • mysig
  • bra standard
  • billigare hyra....

Från det till ett annat, Hugo sover lika dåligt som förut..på Lördag har han sovit dåligt i tre veckor. JAG ORKAR INTE MER, hoppas det vänder snart, han blir i alla fall något lugnare om han får sova hos oss. Det är väl bara att vänta ut lilleman, tills han blir tygg igen. Sedan får man försöka men hans säng igen...Längtar tillbaka till perjoden som var innan denna. Den var GULD, super aptit, sov som en lite ängenl...Hoppas min lillkille hittar tillbaka dit!!

2 kommentarer:

Marlene =) sa...

hej där!
Vart är den nya lägenheten, nyfiken!!! :)

Emelie sa...

Hej hej, Bennys och Emmas lägenhet!!