19 mars 2008

Brokind

I dag har jag och Hugo varit i brokind och hälsat på. Hugo har varit hur snäll som helst. Har ätigt jätte bra och sedan sov han lunch i 2½ timme. Medans han knoppade så spelade jag och Mormor Kort, Hon lärde mig ett nytt kort spel som var as roligt. Så nu har jag fått delle på det oxå. I morron ska jag in och köpa två kort lekar, så jag kan lära arvid, så vi kan lira här hemma!!
Just nu sitter jag är i min ensahet som vanligt, hihihi, Min underbara sambo är på fotbolls tränning och min underbara son HUGO sover!!
Det ska bli spennande och se hur länge han sover i natt innan han väcker mig och ska ha sitt natt mål. Han slukade 260 ml välling här nu i kväll..hoppas han sover fram tills morron kvisten..
Men nättrena inna här nu har han varit super duktig, han har sovit hela nätterna i sin säng och bara ätit en gång runt halv 12..så rena lyxen säger jag!!

Inga kommentarer: