14 mars 2008

Fixar dag

Jag började dagen med, stor kok till HUGO, kokt nött kötts puré, päron puré, broccoli puré. Sedan var det dax för Hugo att sova frukost, han sov i ca 1½ timme i sin säng och han somnade helt sj! duktig pojke. Sedan var det dax för Hugo lunch..så då lunchade han, jag och Martin. Sedan gick vi en sväng till affären. När vi kom hem tog jag tag i att vända på våra lampor till halv lyset till bilen, de har suttit upp och ner, så man har typ inte sätt ett skit. Så nu hoppas vi på att se i gen. Gissa vad jag hittade i motorn, jo en rått jävel hade byggt sig ett lite bo där, så massa rått skit och löv lå det där...super äckligt.
Medans mamma var duktig med det, så sov Hugo lunch o vagnen ute. Efter det fick jag ett ryck till, så jag storstädade hallen nere, slängde gamla skor och fixade sko ställ till alla mina "1000" skor. Sedan när jag var klar med så passade jag på att skicka i väg en intresse anmäla till akssan kanumal som jag skulle gjort för ett halv år sedan, så i dag fick jag i alla fall fingrarna ur!!!
så nu väntar jag på att Hugo ska sova lunchs klart, så vi kan leka lite innan middags dax..

Inga kommentarer: