05 mars 2008

uppdateringar...............

Jag och Hugo har varit hemma hela dagen och bara tagit det lugnt och mysat.
Han har sovit som men stock i dag, 4 timmar sammanlagt, det hör ju inte till vanligheten. Tacka vet jag balkong och vagn. Det går ju han honom där ute nu är han har fått en babyvakt!! Är så nöjd med mitt inköp!!¨
Jag har varit vid datorn hela dagen känns det som..Jag har såttigt här och väntat på ett spel jag har beställt, men det behagar fan inte komma hem via mailen.
Jag har mailat deras support för att fråga om det blev något fel vid beställningen, men inte fått svar där ifrån heller..............................
- Vill ha mitt spel!!!!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Men om han sover på balkonen så får du ju dra upp vagnen hur eller hur..

Emelie sa...

japp, men det gick bra i dag, jag har inte varit ute. Så vagnen har varit här uppe hela dagen...så ingan blem!!

Unknown sa...

Ja men då så :)