11 mars 2008

fult i dag

I dag blev det vist full speckatt schema...vi börjar morgonen med att åka till BVC och få info om sömn och de olika metoderna, jag vill att Hugo ska lära sig att somna själv, Jag kan liksom inte gå runt och visa på ett barn som väger 8 kg, det orkar man inte..
Sedan ska vi ta en lunch fika med Yenna och Viggo, jag hoppas på att det blir runt halv 12 så Hugge kan äta sin lunch då!
Sedan blir det att se till att vara hemma till kl är 15.00 för då är det dax för Hugos Middag, snacka om att man får anpassa sig, men det gör man så gärna. Runt denna tid kommer Hugos Farmor, Hon ska vara barnvakt, medans vi tar en tripp till Linköping. Kalle frågade oss i går om vi ville föörja med och kolla på en lägenhet åt honom, och det är ju klart man vill det. Efter visningen ska vi ta en tripp till Ikano..inhanla barnstolar till mor och far föräldrar till höger och vänster...............

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så fina bilder du lägger upp så passande :)
Jag gör ett nytt försök med mitt muffinsbak idag så du får nyabakade muffins (om de nu blir bra denna gång ;)

Emelie sa...

mmumms det är ju alltid lika gott!!

Emelie sa...

MM tycker om att lägga till bilder, tycker det blir fint när man kombenerar text och bild¨!!så Tackar för komplimangen!!