04 mars 2008

Bvc/Lindex/Epok/Träff/Sängen

I dag har Hugge och jag varit på BVC, vägning, mätning och vaccination , 5 månaders sprutan. Han är 69 och väger 8120 g Han bev bara lite ledsen är tant Lena stack honom!! Sedan efter det så gick Hugo och jag till lindex för att inhandla en mössa till gossen, han fick en fin blå/gul pyamas oxå.

Efter det så tog Hugo och jag en fika med Hugos farmor på Epok...
Sedan bar det av på mamma träff..men vi var inte kvar så länge för att Hugo var så ledsen och trött så vi åkte hem och åt lite välling sedan kröp ni ner båda på i min säng och mös, somnade som två stockar och sov i 2 timmar.
Efter det var det bara att dra igång med maten, i dag hade vi Mosaka..
Föresten i dag kom Hugos babyvakt hem, vi var inne och beställde oss en ny i helgen...det blev en likadan som Viggo,
- "Hugo tyckte att hans kompis babyvakt var bra så han beställde en sådan"

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hihi, så gulligt :)

Emelie sa...

mm, jag är nöjd med mina inköp!!