26 mars 2008

tog mig i kragen

I dag tog jag mig i kragen, och gick och köpte Hugo en overall, klart han ska ha en ny, nu när mammas penga konto är fult..Det fanns ju inte så många att välja på i Vimmerby, så det blev en blå med stjänor på från Lindex, det var den ända 74:a i hela stan, så jag slog till.....

Vi har även varit i Västervik, så jag har hjälp syrran med kläder, hon ska klä ut sig till Mamma Simson...Hittade, klänning, skor, halsband, färg..allt utom gul kroppsfärg, någon som har tips var man kan köpa det i vimmerby??

3 kommentarer:

Unknown sa...

Samma som Viggoliten har.

Emelie sa...

ja, men jag hade vellat ha den bruna med molnen på, det fanns en 74, men sedan när jag kollade på storeks lappen i overallen så var det en 68..lite sur jag blev..så jag fick ta samma som viggo hoppas det är lugnt?

Unknown sa...

Haha, ja det är lugnt! De blir så fina så :)